Neobit, d.o.o.
Ulica Mirka Vadnova 19
4000 Kranj, Slovenija
Računalniški servis in trgovina Tel: 04 / 234-05-58
E-Mail: info@neobit.si
izložba vprašanja storitve podpora o podjetju kontakt
splošno
plačilo
dostava
garancija
vračilo


Vprašanja

Splošno

Zakaj se nekateri izdelki pojavljajo večkrat?

Naša spletna trgovina se posodablja avtomatsko iz več virov (dobaviteljevih cenikov). Ker ti viri nimajo enakih izdelkov poimenovanih enako, se lahko izdelek pojavi večkrat. Gre za enak izdelek in je zato vseeno, katerega naročite.

Kaj pomeni, če pri zalogi piše "Ni podatka"?

To pomeni, da nam dobavitelj ne uspe sporočati stanje zaloge avtomatsko. Zalogo bomo preverili po vašem naročilu in vam jo sporočili pri posredovanju predračuna.

Mi pomagate pravilno izbrati komponente za celoten računalnik?

Seveda! Vi izberite željene komponente, pred naročilom pa v nakupovalnem vozičku obkljukajte "Sestavite v računalnik". Naši strokovnjaki bodo naročilo preverili in vam svetovali morebitne spremembe/nekonsistence (npr. manjkajoče oz. neustrezne komponente).

Kdo so vaši dobavitelji?

Naši dobavitelji so izključno slovenska podjetja s hitrim in kvalitetnim servisom.

Opravljate v vašem podjetju tudi druge storitve poleg prodaje?

Da, v našem podjetju vam nudimo vse vrste računalniških storitev tako za posameznike kot podjetja. Več si preberite na naši spletni strani pod "O podjetju".


Kako naročim blago?


Koraki potrebni za nakup blaga:

1. izbrane izdelke zberete v vozičku,
2. izpolnete kontaktni obrazec,
3. potrdite s "Pošlji naročilo",
4. naš sistem vam takoj pošlje na email vsebino vašega naročila,
5. naš referent vam naredi končno ponudbo, katero vam pošlje na vaš email naslov (na ponudbi bo specifikacija željenih artiklov, manipulativni stroški ter morebitni strošek poštnine),
6. s plačilom ponudbe je artikel dokončno naročen in nakup opravljen.


Plačilo


Kaj predstavljajo manipulativni stroški?

Ker vam želimo izdelke ponuditi po najugodnejših cenah, nam le-te ne zagotavljajo pokritje stroškov poslovanja. Zato vam zaračunamo manipulativne stroške po naslednjem pravilu:
1. in 2. izdelek - 5 EUR,
3. in vsak naslednji izdelek - 3 EUR.


Kako lahko plačam?

Plačilo je možno:
preko transakcije na naš transakcijski račun ali
gotovinsko na sedežu podjetja.

Narava poslovanja zahteva, da je plačilo pogoj za izvedbo naročila.


Dostava


Vrste dostave:

izdelke lahko osebno prevzamete na sedežu podjetja ali
vam jih pošljemo s kurirsko službo Pošte Slovenije (poštne stroške plačate kurirju ob dvigu paketa).

Stroški dostave

Stroški pošiljanja se zaračunajo po ceniku Pošte Slovenije + 1 EUR (stroški pakiranja), vendar ne manj kot 3,60 EUR z DDV.
Pri določenih izdelkih (npr. HP prenosniki, HP tiskalniki, Samsung monitorji,...) je dostava brezplačna.


Garancija


Garancija?

Vsi izdelki so bili uvoženi s strani slovenskih dobaviteljev. Poleg izdelka boste prejeli tudi garancijski list, kateri je skupaj z računom osnova za uveljavljanje garancije.
Pri prevzemu izdelka se zavezujete, da se strinjate s pogoji, navedenimi na garancijskem listu.


Vračilo


Vračilo kupnine

V primeru nezmožnosti dobave željenih izdelkov oz. vračila kupljenega izdelka, si bomo prizadevali, da vam povrnemo kupnino v 5-ih delovnih dneh.

Vračilo izdelkov

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v tem roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu. Če potrošnik pravice do odstopa po 43.č členu nima, mora biti to izrecno navedeno. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE si lahko prenesete s klikom na to besedilo.


Kupec z oddajo naročila sprejema splošne pogoje poslovanja.


Odpiranje: 0,00 s. Admin
Cene izdelkov, objavljene na spletni strani, veljajo le ob spletnem nakupu, so gotovinske/avansne in vključujejo DDV.
Cene, zaloga in dobava so veljavni do naslednje posodobitve cenika. Cenik se posodablja štirikrat dnevno.